djup depression


patrick spelar i STOCKHOLM på fredag.
på en liten klubb.
liten klubb = mysig = intimt
det betyder också att man kan dricka
och att det är 18års åldersgräns = inga små fjortisbaRn
jag är 18
jag har råd att åka
det är lätt och smidigt att ta sig till stockholm

men jag har ingen att åka med.
jag insåg precis att jag har ännu en fördel på min sida.
farmor låter mig vara ledig på fredag för hon skulle uträtta massa ärenden.
jag har verkligen ALLLLLLLLLT på min sida.
förutom en vän som kan/vill följa med.
man kan ju inte bli annat än ledsen.

jag kommer alltså sitta hemma. ensam.
och inte kunna tänka på annat.
bara veta att patrick är ca 2 timmar bort.

döda mig bara istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0