söndag of doom

alltså helvetesdag. idag är värre än vanligt också.
har knappt tagit mig ur sängen idag HAHAH
jag har varit helt oduglig bara för att jag har massa saker som jag behöver göra D:
det jag åstadkommit idag är ungefär att stirra apatiskt i taket och lyssna på dylan.
nej men VET NI VAD, jag har faktiskt lyckats skriva en.. nästan.. halv, handskriven, sida om fattigdom. hoppas patrik blir överväldigande glad i dagen. imorgon.
har precis packat halvfärdigt, sen ska jag bege mig till spindelnästet (himmeln) jag drömde om spindlar igen♥
tänker dammsuga i cirka 30minuter (golv och väggar), bädda om min säng som jag spillde ett glas cola i HAHA och sennnn skriva om rymden förhoppningsvis (kommer antagligen varken hinna eller lyckas).
oh vad jag älskar att skriva ointressant skit.
DET ENDA BRA MED DENNA DAG ÄR FENOMEN-FINALEN..... som ingen kan hindra mig från att se.
kbry kbry kbry
älskar såna här bilder hejdå
|
|
v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0