OwO


känner att de blir lite bob dylan varvat med cillian murphy typ varannan dag nu :):):)
MENNNN alltså ähähähhä.
min pappas sambo lämnade in tyg på ett ställe så att vi kunde få en klänning uppsydd till mig.
sen berättade hon att han som hade tagit hand om de var jättefeminin så ja ba "åäh jag vill följa med och hämta den sen :D"
SENNNN idag när vi kom dit så blev jag skitnervös av någon anledning HAHAH<3
när vi kom in där så såg själva stället ut som the factory, man ba aaaaaah snälla låt mig stanna här?
och och och och mannen som ska sy klänningen såg ut som kitten ;___;
^
|
|
liten, tanig, extrema käkben och samma hår!! :3
och lite smink tror jag, åh han var söt hahah
ja vill säga de till honom med de vågar jag nog intttte, fail om han inte känner till filmen heller xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0