serious, serious, serious not that word again






not many people can take the tale of patrick braden, aka st. kitten, who strutted the catwalks..

cillian murphy som en missförstådd transa i 70-talets irland/england :>
älskar honom ännu lite mer nu, han är med i the edge of love också och briefly i the dark knight som en fakebat, men han är bäst i breakfast on pluto♥
jag råkade se filmen helt btw mitt i natten och var extremt kissnödig i två timmar för jag satt och höll mig, SÅ bra var den :*
sen hittade jag den för 10kr waaaah lycka :D
hemsk, tragisk men också lite rolig och fin film med massa bra musik :D
vet inte om jag tycker att slutet är endast tragiskt och hemskt eller om det är fint..
vet inte ens om det SKA VARA tragiskt och hemskt, lovar att de bara är jag som tycker det.
asmysig film anyway.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag vill se den...

SNÄLLA!

2011-06-07 @ 22:33:38
URL: http://heartshapedboxes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0