hold on to what you believe


lite ljust iaf :>
det är nog lite mer oranget irl, jag tog ner färgen lite HEHEHE
köpte vell tröjan för en tia på p&l-cafét idaaaaag, cool som man är.
det här är ju det bästa med att inte ha svart hår - man kan ha massa fina, svarta kläder utan att de smälter ihop med håret och blir fult.

glad, jag ska få världens finaste skelett-tröja (och den GICK att betala och beställa och allting efter att josie vart lite envis)<3
glad, jag fick vg i multimedia för att jag var en tapper själ och släpade mig till skolan imorse
glad, jag får SOVA obegränsat imorgon
glad, klockan är tjugo i nio och det är lika ljust ute nu som typ klockan 3 på dagen! solen har ju inte ens gått ner!
glad, jag kan glo på avatar natten lång :D

ledsen, jag kommer glo slut på avatar och få separationsångest
ledsen, snarda är sjyk :(

Kommentarer
Postat av: Sandra

hatar att va sjuk!!!! jag ville ju också till cafét och hitta lite fynd.

seconhand runda nån gång?

2011-06-01 @ 21:34:27
URL: http://heartshapedboxes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0