Bildläraren som överträffade sig själv.

Idag var hela den långa mode/design-lektionen inställd så jag och camilla begav oss i vanlig ordning till bildsalen. 
Det var låst så vi satte oss utanför och väntade, hah.
Efter ett tag kom Rolf och höll upp en påse "ta-daa".
Jag skymtade edith. Jåseklad.
Han låste upp och vi gick in på hans kontor där han trollade fram, inte en, utan TRE vinyler med edith och sa:
"Titta, dom var jättebilliga och för dig är dom gratis, varsågod!"
jåseexploderarklad.
Jag trodde ju inte att han skulle GE BORT skivor. TRE! Det är skitskumt när man tänker efter,
men det behöver man inte göra. Tacka och ta emot.
Bästa läraren någonsin.

Dessa tre fick jag! :D:D:D:D:D
Vet inte vad, men det är något med edith-vinyler. Det känns speciellt, man typ måste ha det.
(Med grunden att man gillar henne...)
Och nu innehar jag fyra (eftersom att JAG även VANN en på TRADERA!
Unbelieveble. Inte utan strul dock. Såklart.)
Helt fenomenalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0