mr nobody

jag läste helt random på baksidan av en film som jag aldrig sett förut, när jag var inne på åhléns idag. jag brukar ofta kolla på film där, men aldrig läsa på baksidan. det stod att den liknade "eternal sunshine of the spotless mind" vilket är en fantastisk film, så jag skrev ner namnet på uppgifter i min mobil.
när jag kom hem laddade jag ner filmen och tänkte att "den kan jag väl kanske se någon gång.."
sen fick jag sms om att jag kunde få jobba imorgon och på söndag, eftersom att folk är sjuka, så jag ringde upp och sa att det kan jag göra. därmed började jag planera att gå och lägga mig tidigt.
men efter maten hade filmen laddat klart så jag tänkte kika lite för att se om den funkade, om det var bra kvalité, rätt språk, text, om den verkade bra osv.den lilla kiken blev till att titta på hela filmen. 2h 20 min.
jag älskar att se en fantastisk film för första gången. att veta redan från första början att "det här är en fantastisk film". och sedan fortsätta tänka flera gånger under filmen att "det här är verkligen en fantastisk film". att till och med planera nästa gång man ska se den. så bra var den. värsta mindfuck-filmen på länge. fantastisk.
nu ska jag ändra alarm på mobilen till "alice practise" 05.00. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0