i accept chaos, i'm not sure whether it accepts me


här är en fabulös bild som jag kämpade med i sista minuten.
det visade sig sen att vi inte ens skulle redovisa dagen efter. puss.

jag är sååå dålig på att blogga :D
den senaste veckan har min tankeverksamhet för det mesta rört sig kring the rocky horror picture show.
det började för en vecka sen när jag hade en cplång dröm om riff raff och nu är jag besatt.
jag ska köpa filmen på tisdaaaaaag!♥♥♥
i stockholm.
sfbokhandeln.
för nittionio riksdaler.
idag såg jag på richard o'briens shock treatment, som är en kind of-variant på rocky horror.
den var sämre men helt okej ändå. janet var störande, hon hade basröst och lät som en man när hon sjöng.
speciellt när hon sjöng efter patricia quinn HAHA.
..och richard är lite småläskig när han inte är riff raff.
och nu börjar jag låta ordentligt nördig, så jag ska sluta.
a toast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0