uppsala






herre min gode gud vad jag inte orkade redigera bilder....
men i alla fall: UPPSALA, underbara stad.
det var massa fina blommor all over och fint väder somfasn båda dagarna<3
alltså det satt folk verkligen överallt, jättemysigt :D

på fredagen begav jag mig ut i staden själv för mamma och syster skulle träna. (hehe fetto = jag :D)
jag hämtade ut biobiljetterna och sen skulle jag leta reda på det berömda vintage-caféet som jag gått miste om tre gånger för att folk inte ville låta mig ens gå in och kolla.
MEN VET NI VAD??? ödets ironi strikes again :D
det var borta. puts väck. nedlagdt. eliminerat.
som tur var vägde water for elephants upp detta faktum..

på lördagen gick vi först till ett stort bibliotek som påminde om harry potter-biblioteket : >
sen kikade vi lite på domkyrkan och SENNNN gick vi in i typ världshistoriens mysigaste inredningsbutik ;__;
jag ställde mig på ett ställe, stirrade på allt i typ 5 minuter, flyttade mig 1 meter, stirrade 5 minuter osv.
jaaag köpte det på sista bilden :D
DYLAN bros circus HEEHHEEHHEEH
på tal om dylan. min tremänning dylans pappa, alltså pappas kusin, har tydligen varit leonardo dicaprios stuntman i the beach. OCH DET FICK JAG VETA IDAG :)))))
coolt somfasN?
vi fikade, köpte jordgubbar och gick till en second hand-skivbutik, där jag köpte en iggy pop-vinyl för 20 spennn, också.
bra dag, bra helg. imorgon fortsätter det bah.
nu ska jag äta nudlar HEIJ!

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Jag kan skicka lite bilder till dig sen ja :)

och du är lång.....

2011-04-17 @ 13:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0