silent hills


asfin bild på mitt lilla charmiga pepparkakshus. (modern konst??????) det är det första pepparkakshus jag lyckats göra HELT SJÄLV. jag är bra... JAG ÄR BRAAAAA!

okej. det här blir sista inlägget i år.
sen kommer förmodligen en drös bilder från nyår.
JAG ÄR SÅ PEPP!!!!!!!!
vi (som i fyrkanten) har pyntat huset i två dagar nu :D
tusentals serpentiner, stjärnor, glitter, ljusslingor och 200 ballonger
(fast det räckte inte så jag ska köpa fler och sätta upp dom sista imon..)
det kommer bli så kul. SSSSSSSSSSSSSÅ KUL.
jag kan inte bärga mig, hoppas alla kommer :]
fifän, jag har verkligen inget att skriva.
men ni ska få seä, som man säger.
awesome \m/ /m\

mitt nyårslöfte hittils är att jag ska lära mig hälla i lagom mycket tevatten/kaffe i min kopp!
jag är sämst.
och jag ska kolla på folk.
(det är inte så creapy som de låter men jag orkar inte förklaralalala, puss)
sen så ska jag träna mer och äta mindre fett osv (lol) -.- blalala~
usch, jag skrev lol. men det passade in så VACKERT.
blö-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0